מרתון חקיקה: החרדים יבקשו להעביר חוק אחד לפחות

    ל"קול חי" נמסר כי נעשה מאמץ כביר להביא לפחות חוק אחד לאישור לפני היציאה לפגרה, על מנת להביא הישג רציני אחד עם תום מושב החורף של הכנסת
    איתי גדסי 1 Comment on מרתון חקיקה: החרדים יבקשו להעביר חוק אחד לפחות

    בשבוע הקרוב הכנסת תערוך מרתון הצבעות כדי לאשר שלל חוקים שממתינים, ולנקות שולחן – על כן לא יוגשו חוקים חדשים, ולא תתכנס ועדת השרים לחקיקה • בין החוקים שיעלו להצבעה יהיה חוק ההדחה שמקדם נתניהו

    חברי הכנסת החרדים צילום: דוד זר
    ל"קול חי" נמסר כי נעשה מאמץ כביר להביא לפחות חוק אחד לאישור לפני היציאה לפגרה, על מנת להביא הישג רציני אחד עם תום מושב החורף של הכנסת
    11:40
    17.05.24
    נתי קאליש No Comments on בעדה החרדית מבינים: "לא נראה שיוכלו לעלות למירון"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבוע הקרוב הכנסת תערוך מרתון הצבעות כדי לאשר שלל חוקים שממתינים, ולנקות שולחן. על כן לא יוגשו חוקים חדשים, ולא תתכנס ועדת השרים לחקיקה.

    בין החוקים שיעלו להצבעה יהיה חוק ההדחה שמקדם ראש הממשלה נתניהו, שכפי שחשפנו כאן באתר "קול חי" הזהירו חברי הכנסת של יהדות התורה כי לא יתמכו בחוק אם לא יקודמו החוקים שסוכמו בהסכם הקואליציוני.

    בין הסעיפים שצויינו במכתב חברי הכנסת של יהדות התורה: יישום חוק הבטחת הכנסה, הקובע (על פי סעיף 60 בהסכם הקואליציוני) שהממשלה תעביר את חוק הבטחת הכנסה – לא יאוחר מהעברת התקציב, כלומר בסוף 2015. חוק הליבה, חוק ההעדפה המתקנת לחרדים, ועוד.

    את המכתב חתם יו"ר הסיעה מוזס לצד חברי הכנסת של יהדות התורה: "בשם סיעת יהדות התורה הנני להודיעך כי או מצפים לקידום הנושאים הנ"ל בהקדם ובאופן דחוף", ומשגר איום, כי "אם לא כך, נאלץ לשקול צעדינו בתמיכה בחקיקה קואליציונית".

    כעת, יהיה מעניין לראות אם יממשו ביהדות התורה את האיומים. ול"קול חי" נמסר כי נעשה מאמץ כביר להביא לפחות חוק אחד לאישור לפני היציאה לפגרה, על מנת להביא הישג רציני אחד עם תום מושב החורף של הכנסת. על פי המסתמן ירוכז המאמץ לקדם את חוק הבטחת הכנסה לאברכים, ויקבל פטור מחובת הנחה על ידי ועדת הכנסת.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אנו קוראים בקריאה נרגשת לחכי"ם החרדים לא לזנוח את המערכה על עצמאות החינוך החרדי
      ובלימת ועצירת השריפה שכבר משתוללת הן גשמית והן רוחנית בתוככי מוסדות החינוך
      אל תוותרו על חוק הליבה כאן ועכשיו, אנו נמצאים בשלב קריטי!
      הבטחתם במפגש המנהלים לגבות את מנהלי המוסדות ולא לנטוש! עמדו בהתחייבויותיכם!
      ומי יודע אם לעת כזו הגעתם למלכות
      ויהי רצון שזכות תינוקות של בית רבן שעמדה לאבותינו בימים ההם, היא תעמוד לנו בימים אלה